wtorek, 6 maja 2014

Podkrec Zmysly Makijazem







PODKŁAD
manhattan  powder mat makeup sand 80


OCZY
Makeup Geek eyeshadows Hipster, Moondust, Vanilla Bean, Bada Bing.
Essence pigment smell the caramel 02
Maybelline master drama Khol liner Charcoal Grey
Wibo eyeliner black
Manhattan supersize false lash look extreme black


USTA
Catrice Ultimate colour lip 170 after work wine
Golden Rose lipstick 65














Jeżeli podoba Ci się ten LOOK możesz dać mi serduszko klikając niżej 
Zgóry dziękuje .<33



PODPIS

14 komentarzy:

  1. Oj, bardzo zmysłowy :)
    Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz mega zmysłowo :) Swietne oko!

    OdpowiedzUsuń
  3. zabrakło mi słów i tchu... wyglądasz jak gwiazda filmowa - boooosko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zmysłowy makijaż!
    Idę na MUGa kliknąć Ci serce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak Beyonce, rewelacja!przepiękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki dziwewczyny :**
    i mnie zatyka jak czytam te komentarze!! heeeehe ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooohhhh.. szczena opada! <3! Wybacz ale naprawdę brak mi słów..

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiecie jak mi miło, że Wam sie podoba !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ zmysłowy, uwielbiam to zestawienie kolorystyczne!
    Przyczepie się do niejednolitego koloru ust

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger