wtorek, 27 maja 2014

Facechart - Odwzorowanie makijazu na modelce


 Zapraszam na makijaz mojego autorstwa FACECHART'a  :)



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Dziś  post z makijażem, który odwzorowałam na Magdzie z mojego FC .
Plan był taki, że ta praca miała być na konkurs dla Pierre Rene,
oczywiście mowa o konkursie na Ambasadorkę .
Niestety nie spełniłam dwóch warunków i wszystko na marne :P
( pamiętajcie, żeby czytać wcześniej  regulamin hehe )


Zeby nie wiało nudą
pobawiłam się troszkę 
z efektami zdjęc


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''

 :)

 OTO FOTKI














''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


UZYTE KOSMETYKI:


CERA
Kryolan concealer circle no.4
Glazel finish powder
Golden Rose Terracotta Powder 02

OCZY
MIYO Eye do! shadow base
Essence pigment 17 dory in love: 16 blueberry muffin
Makeup Geek eyeshadows Mermaid, Glass Slipper,Ice Queen, Shimma Shimma.
Golden Rose extreme sparkle eyeliner 06
Manhattan supersize 1010 black
niebieska kreska to cień Makeup Geek Neptune połaczony z Duraline Inglot 

USTA
Golden Rose lipstick 65


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
























PODPIS

2 komentarze:

  1. Makijaż cudowny! szkoda, że nie spełnia warunków ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż!
    Co za usta i urocza szpara między jedynkami :)
    Też taką kiedyś miałam :)
    Szkoda, że zabrakło Ci spełnionych warunków konkursu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger