środa, 21 maja 2014

SWATCHE #1 - Cienie MAKEUP GEEK


 Zapraszam na pierwszą część SWATCHY mojej kolekcji cieni od Makeup Geek <3



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Pierwsza paczka i pierwsze cienie od MUG.


Wcześniej mogliście zobaczyć  post o trzech pigmentach tej marki, teraz czas na cienie.

Jak widać na zdjęciach cienie są przeze mnie namiętnie używane, 

[wybaczcie za ten nie estetyczny wygląd.]



z racji że cienie są pakowane pojedynczo, musiałam im znaleźć domek,
kupiłam metalową paletkę, która idealnie nadała się na skrytkę w  której będą bezpieczne

Myślę, że taka paletka równie dobrze się sprawdzi, a przy okazji zaoszczędzamy ok 30zł .

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''




'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

SWATCHE





















 












 



 




























''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Jezeli podobaja Wam sie cienie możecie je kupić TUTAJ

czyli na oficjalnej stronie makeupgeek.com


Zapraszam również do galerii moich  makijaży na stronie Makeup Geek, 
Większą część wykonałam ich cieniami


A jeśli macie chwilkę możecie podarować mi jedno serduszko dla wybranego makijażu
wystarczy najechać myszką na oko i kliknąć serduszko
<3

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

PODSUMOWUJĄC ...
NIE WYOBRAŻAM SOBIE MAKIJAŻU BEZ CHOĆ JEDNEGO CIENIA .MUG.
DLA MNIE - NUMER JEDEN!


a już niebawem część druga i kolejne cienie, które niedawno dostałam

;***


PODPIS

2 komentarze:

  1. super recenzja (swatche)dziś wykoanalam nimi 3 makiajze na 3 zrobione haha zakochałam się a jeden pogment zwalil mnie z nog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Wam zazdroszczę tych cieni Geek . Super recenzja, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger