niedziela, 16 listopada 2014

Vipera Puder Sypki Rozswietlajacy - Recenzja


HHHHEJ!


Dziś mam dla Was recenzję pudru rozświetlającego Vipera.
 Mało jest takich dobrych pudrów, więc zachęcam do zapoznania się z tym cudem ;)


Na początek rzućcie okiem co mówi producent.. 


----------------------------
OD PRODUCENTA:

Vipera Profesjonalny Puder Sypki Rozświetlający z połyskującymi drobinkami 014. Puder zapewnia efekt odmłodzenia cery z wykwintnym blaskiem, oraz zapewnia radykalną pomoc zmęczonej cerze. Puder jest gładki jak jedwab, zapewnia perfekcyjne wykończenie makijażu. Lekko świecące drobiny dyskretnie skrywają zmarszczki co nadaje twarzy młody i wypoczety wygląd. Filtr UV chroni skórę przed działaniem szkodliwych promieni UVA i UVB. Antyoksydanty i witamina E zapewniają pomoc w opóźnianiu procesu starzenia się skóry.

Waga: 12g
Termin ważności: 18-24 miesiące

Testowany dermatologicznie i alergologicznie.

Cechy:
  • Talk – wygładza, ma dobre własności kryjące, poślizgowe, znakomite przyleganie do skóry
  • Orgasol - używany w kosmetykach kolorowych, o budowie kubeczkowe,j nadaje im "soft touch" , korzystnie wpływa na aplikację
  • Stearynian cynku – poprawia przyczepność oraz właściwości kryjące pudru
  • Silikony – ułatwiają rozkład pigmentów, współdziałają ze składnikami aktywnymi, poprawiają ogólną estetykę kosmetyku i odczucie na skórze
  • Alumina – dobrze chłonie wodę
  • Eusolex – filtr UV, zapobiega przenikaniu do skóry szkodliwego promieniowania UVB i UVA co chroni ją przed poparzeniami, przyspieszonym starzeniem oraz groźbą powstawania nowotworów skóry
  • Witamina E – doskonały inhibitor wolnych rodników. Pełni funkcje ochronne zabezpieczając przed utlenianiem lipidy nienasycone, poprawia elastyczność i miękkość naskórka. Poprawia ukrwienie skóry, utrudnia przenikanie przez warstwę rogową substancji potencjalnie drażniących. Działa przeciwzapalnie
  • Dwutlenek tytanu – doskonale właściwości kryjące. Może być użyty jako czynnik odbijający promienie świetlne
  • Orgasol - używany w kosmetykach kolorowych, nadaje im "soft touch", łatwość aplikacji. Zapewnia długotrwały makijaż, delikatnie matując

-----------------------------------------------------------------------


--------------------
ODE MNIE:
Pudry Vipera z tej serii robią wrażenie, na prawdę! Wcześniej używałam pudru pół transparentnego 015 i świetnie wykańczał mój makijaż! Ten natomiast dodatkowo ma w sobie pięknie mieniące się drobinki, które sprawiają, że twarz promienieje, a rysy są uwydatnione. Odcień 14 lekko opalizuję buzie, co przy mojej jasnej karnacji jest plusem, Nie robi mi ciemnej maski na twarzy jak gdyby za ciemny puder, tylko lekko dodaje jej kolorytu- efekt jest zachwycający . Jedno małe ALE co do jego trwałości-z uwagi na to że, jest to bardzo delikatny puder, polecam użyć choćby mgiełki utrwalającej makijaż, aby efekt utrzymał się na dłużej.




 ---------------------------------
Puder dostępny na firmowych stoiskach oraz na stronie www.viperasklep.pl 
Sprawdźcie również inne pudry z tej serii, polecam Pół transparentny 015 ; )




----------------------------------------
DO NASTĘPNEGO !
BUZIAKI 
:*:*:*

PODPIS

3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten puder i byłam bardzo zadowolona z efektu i zapachu:) ale potem kupiłam przypadkiem taki z Inglota sypki i to jest dopiero rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie świecące rzeczy :D Juz jakis czas czaiłam się tylko na inny odcien. Jednak mam teraz zapas pudrów więc... odpuszczam :D Może kiedys ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger