sobota, 29 listopada 2014

Mikolajkowo - Urodzinowa WISHILSTA





Hej

Dziś postanowiłam zrobić u siebie taki post, który gości u wielu blogerek- czyli Mikołajkowa Wishlista. Sama lubię takie wpisy podglądać, a  przy okazji zaczerpnąć nowości, które być może przeoczyłam. Moją WISHLISTE, nieco zmieniłam i połączyłam z urodzinami, które mam kilka dni później. Myślę, że taki post jest przydatny, gdy nie mamy pomysłu co kupić na mikołajki lub święta bliskiej osobie (w tym wypadku koleżance, mamie lub siostrze). Niestety nie należę do osób, które mogą sobie na wszystko pozwolić, dlatego moja WISHLISTA jest taką troszke moją DREAMLISTĄ :)


------------------------------------------------
1.Na pierwszym miejscu pędzle ZOEVA ROSE GOLDEN 
na początku byłam zakochana w różowych, jednak gdy tylko weszły w wersji gold zmieniłam zdanie
koszt ponad 200zł



-----------------------------------------------------------
2. Perfuma T.Muggler ALIEN lub N.Ricci Premier Jour
cudne zapachy- Alien intensywny o mocnym charakterze,
 Premier Jour idealna na lato ale i tak ją uwielbiam <3
koszt ponad 100zł


---------------------------------------------------
3. Kolekcje pigmentów  MAC Objects of Affection Collection for Holiday 2014
choć jeden z nich .^^
koszt ponad 100zł


------------------------------------
4. Obiektyw Canon EF 24-105mm
koszt ponad 2tys



------------------------------
5. Pomadki Mac Cosmetics Flat out fabulous i Diva
koszt jednej pomadki  ok.50zł




------------------------------------------
6. Hybrydy Semilac w poniższych kolorkach :)
koszt jednego lakieru ponad 20zł


------------------------------------
7. Bluzy PRINT z kociakiem :)
koszt ok.100zł

-------------------------------
8.  Nowe profesjonalne oświetlenie 
koszt ok.100-200zł


-------------------------------------------------
9. Lokówkę - bo uwielbiam loki a jak narazie muszę robić je prostownica :/
koszt ok.100zł




------------------------------------------------------
10.  Ekspres do kawy - bo uwielbiam kawę, a szczególnie smaczną <3
koszt ok. 500zł




--------------------------------------------------------
11. Rozświetlacz THE BALM Mary Lou Manizer
koszt ok. 60zł

------------------------------------------------------
12.  Szczotka TANGLE TAZER- az sama się dziwie, że jeszcze jej nie kupilam :P
koszt ok. 40zł

------------------------------------------------------
13.  Paletkę THE BALM Nude'tude lub ZOEVA Naturally Yours
koszt ok. 80zł

-----------------------------------------------
14. Tusz do rzęs BENEFIT They're Real Beyond mascara
koszt ok.100zł
koszt ok.100zł
-------------------------------------------
15. Makeup Forever Flash Palette 
cena ok.300zł
--------------------------------------------------------
TAK JAK WIDZICIE TO SĄ MOJE MAŁE ZACHCIANKI :)
A CO WY BYŚCIE CHCIAŁY POD CHOINKE?
MACIE JUŻ SWOJE LISTY DO MIKOLAJA? :))))

PODPIS

5 komentarzy:

  1. wow, bogato :D u mnie tez na 1 miejscu pedzle ale zwykly zestaw do oczu :D I mam obiecane wiec wyczekuje gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zobaczyłam te pigmenty z MAC u Karoliny Zientek to od razu mi się chciejstwo załączyło, niestety w całej Wwie nie ma już ani jednego setu w brązach i beżach, został tylko róż z fioletem i było to ładnych kilka dni temu, więc pewnie nie ma już w ogóle nic :/ a w mojej kochanej Łodzi nie było ich w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pigmenty z Maca... Ślinie się do nich co zobaczę jakąś notkę. Cudo. Wgl całą wishliste chce. Hard life.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo rzeczy też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger