piątek, 14 listopada 2014

Paczka od BornPrettyStore




Dziś pokaże Wam zawartość ostatnich zaległych dwóch paczek od sklepu BornPrettyStore, z którym mam przyjemność już jakiś czas współpracować :)

Pierwsza paczka to
Rzęsy na pasku
2w1 eyeliner i cień do brwi
korektor

Druga paczka to
Paletka róży i bronzerów
Połówki rzęs

-------------------------------






-----------------------------
Dziś Wam tylko pokazuję zawartość, te róże i rzęsy mnie zachwycają !
A wkrótce pojedyncze  recenzje ;)  

:***

PODPIS

5 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy :) ja ciągle czekam na moja paczkę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. rzęski wyglądają kusząco <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzęsy, i już czytałam o nich dobre rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo taka paczuszką bym nie pogardziła :) Pierwszy raz wszystkie rzeczy by mi się przydały. A zwłaszcza rzęsy od których jestem uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger