poniedziałek, 5 stycznia 2015

Recenzja rzęs od BornPrettyStore




Hej Kochani

Mam dla Was prezentację już od dawna przeze mnie wychwalanych rzęs od sklepu BornPrettyStore, na pewno już większość moich czytelniczek o nim słyszała z poprzednich recenzji.
Tak więc w kolejnej paczce od BPS znalazły się m.in dwie paczki sztucznych rzęs, w każdej po 5 par.  Rzęsy wybrałam sama. W sklepie mają bardzoo duży wybór sztucznych rzęs i wszystkie na prawde kuszą! ale starałam się dobrać rzęsy jak najlepszej jakości, i powiem Wam że nie mam czego żałować bo są super, szczególnie te długie, które przypominają mi poniekąd Ardell :)


-----------------------------
Rzęsy z zielonego pudełka wymęczyłam tak, że już bardziej się nie da. Jakość mnie zachwyciła, są bardzo mocne, a zarazem delikatne. W ogóle ich nie czuć na powiece, zapewniony komfort przy codziennym noszeniu :)



------------------------------






-----------------------------------


Rzęsy połówki, natomiast miałam okazję nosić tylko raz - i to nie zrobiłam wtedy zdjęcia:(
Tak namiętnie używałam tych drugich, że o tych zapomniałam ;p
Co mogę powiedzieć? No te rzęski kompletnie się różnią od tamtych. Są nieco sztywniejsze, ale również da się je lubić. Fajnie wykańczają makijaż i podnoszą optycznie powiekę w zewnętrznym kąciku oka. Te rzęsy jednak jak dla mnie są zbyt krótkie i czuje mały niedosyt po ich przyklejeniu ;D




-------------------------
Jeśli spodobały Wam się te cudeńka i macie ochotę na zakup lub
 przegląd innych rzęs w sklepie BPS zapraszam pod link niżej 





Kochani zachęcam Was do odwiedzenia sklepu, bo jest warto- tanio i nie koniecznie tandetnie.!
Bardzo duży wybór rzęs i nie tylko, 
gdybym tylko mogła wykupiłabym cały asortyment kosmetyczny ;D

www.bornprettystore.com


Aktualnie sklep ma mnóstwo promocji, dodatkowo ode mnie dostaniecie rabat 10% na wszystko wpisując w podsumowaniu zakupów kod PSH10 - nie zapominając o tym że przesyłke macie za darmo ( jedynym minusem jest czas oczekiwania na przesyłke- do 3tyg,, jednak jeśli ktoś chciałby otrzymać ją w ciagu tygodnia można zapłacic za przesłkę ekspresową )





BUZKII :****
PODPIS

3 komentarze:

  1. Chyba wypróbuje rzęsy od nich, przymierzam się do zakupów na ich stronie ale jakoś tak zwlekam z tym, a uwielbiam rzęsy na pasku więc na pewno warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj warto kochana, poczekać te pare dni dłużej ale rzęsy są kosmicznie tanie i świetnej jakości ;D

      Usuń
  2. No muszę przyznać że wyglądają "porządnie" .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger