środa, 27 listopada 2013

Panterkowy make up

hejcia :)



Pokażę Wam moje wydanie makijażu z motywem panterki :))
 Pierwszy raz malowałam centki , i jak wyszło??:)









UŻYTE KOSMETYKI:


*podkład MAYBELLINE AFFINITONE 14 creamy beige
*brwi MANHATTAN professional smokey eyes kit 4
*cienie PIERRE RENE 147 pastel nude, GOLDEN ROSE 108 terracotta , i złoty bokat
*eye liner WIBO black, ESSENCE glam liner 05 royal spendour
*rzęsy RIMMEL GLAM EYES day2night
*usta GOLDEN ROSE Lip Gloss ( tradycyjnie starty numerek :c  )










3 komentarze:

  1. Rasowo Kochana! Przypominasz mi w tym mejkapie trochę Ke$hę no ale jesteś 100 razy od niej ładniejsza i na pewno nie wyglądasz jak niechluj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe wielkie dziękii ;p juz sie bałam ze jestem aż taka do kitu ale sprostowałaś ;pp
      Dziękuje jeszcze raz , fajnie że Ci się podoba! .^^

      Usuń
  2. Ciekawy efekt wyszedł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger