środa, 27 stycznia 2016

Konkurs Makijazowy z Okazji 3 Tys Fanow



KONKURS! KONKURS! KONKURS!
Kochane tak jak zapowiadałam z okazji 3tys fanów na FB i tysiąca na Insta, przygotowałam dla Was konkurs. Do wygrania będą głównie kosmetyki MAKEUP GEEK. Nagrody nie są sponsorowane.
Długo się rozczulałam nad tematem konkursu, aż w końcu zdecydowałam się na makijaż który uwielbiam i podziwiam a jest nim............

TEMAT KONKURSU: Makijaż Cut Crease <3
 WAŻNE! Waszym zadaniem jest wykonać makijaż techniką cut crease, może być to klasyczny makeup, kolorowy, lub b&w - tutaj daje Wam wolną ręke . Im więcej Waszej inwencji twórczej tym lepiej!
Wysyłacie mi maks.4zdj ( zbliżenie na oko, całej twarzy, z otwartymi lub zamkniętymi oczami i obowiązkowo z karteczką z ręcznym napisem  CUT CREASE ) 
 





 ZASADY KONKURSU:

1. Polubić moj FB Diamante Make Up
2. Polubić mój Instagram diamante_makeup
 ( jesli nie posiadasz insta koniecznie uwzglednij to w mailu ) 
3. Dodać bloga do obserwowanych (jeśli nie masz napisz to w mailu )
4.Wykonać dowolny makijaż Cut Crease 
(wysylacie maksymalnie 4 zdj, obowiązkowe zdjęcie z karteczką z napisem CUT CREASE)
5. Prace wysyłacie na maila diamante.makeup@op.pl .
W opisie proszę podać swoje imię i nazwisko oraz link do fanpage- jeśli go posiadacie, 
a także dopisać 
Obserwuję blog jako: xxxxx
Obserwuję Instagram jako: xxxx (lub nie posiadam)
Obserwuję FanPage jako: xxxxx
w tytule maila wpiszcie "KONKURS MAKIJAZ CUT CREASE".
6. Prace nie mogą być nigdzie wcześniej publikowane.
7. Makijaże konkursowe będę zamieszczać
 na moim fanpage'u w folderze KONKURS CUT CREASE 
(możecie się oznaczać i udostępniać swoją pracę)
8. Konkurs nie bedzie podlegał ilości głosów "lajków", to ja wybiorę zwycięzcę :)
9. Zwycięzce ogłoszę na moim FB w ciągu 7 dni .
10. Nagrody wysyłam na swój koszt  w ciągu dwóch tygodni. 
11. Wysyłając swoją pracę godzisz się na publikację swojego wizerunku w moich "social media".
12. Dozwolona mała ingencja programów komputerowych tj. PhotoScape, PhotoShop itd 
dla poprawy jasności i kontrastu .
Można wysyłać wiecej niż jedną propozycje!
Konkurs trwa od 27 stycznia do 24 lutego do północy ;)
 ------------------------------------

 NAGRODY:



* 5 GLITTERÓW MAKEUP GEEK Nebula, Asteroid, Super Nova, Zodiac, Aurora.
* 2 PIGMENTY MAKEUP GEEK Kryptonite i Enchanted.
* 2 CIENIE MAKEUP GEEK Stealth i Nautica
* 3 CIENIE DUOCHROME MAKEUP GEEK  Voltage, Phantom i Havoc.



 

9 komentarzy:

  1. Można przesłać tylko jeden makijaż? :)Super konkurs! <3 Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. a jeśli ktoś nie może polubić Twojego Instagram bo swojego nie ma to nie można raczej wziąć udziału ?

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam to samo pytanie bo nie mam instagrama

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny jezeli nie macie insta nie wyklucza to Was z konkursu, wysylajac prace na maila dopiszcie po prostu ze go nie macie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że nie podlega lajkom :) mam nadzieje ze znajde czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie lubie takich konkursow, wiec i ja takiego nie robie 😜

      Usuń
  6. Regulamin i zasady wymarzone wiec dziewczyny do dziela!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger