poniedziałek, 27 października 2014

Gold Queen - Makijaz na Halloween




HEJCIA!


Ostatnio miałam ochotę na jakiś zjawiskowy makijaż. 
Bez żadnej wizji wzięłam więc, pędzle w dłoń, popatrzyłam tylko na złoty pigment i wyszło coś takiego.. :P. 
noooo może mało straszne, ale Halloween'owe stylizacje nie muszą straszyć nie? :P
Mam nadzieję, że podoba Wam się moja wizja Królowej Złota ;D


----------------------
zapraszam na dużooo zdjęć :*













-----------------

A wszystko wykonałam....

Paletka Makeup Geek Vegas Light
Makeup Geek pigmenty Liquid Gold , Utopia
Cienie Makeup Geek Corrupt, Ice Queen
Inglot Duraline
Złoty Pyłkek Stone Cosmetics Faity Dust Gold
Rimmel Gel Liner Black
Maixuer liquid eyeliner 04 z BornPrettyStore
Tusz Rimmel Lash Accelator 001




niestety moje oświetlenie zdjęc nie jest idealne, więc niektóre zdjęcia się różnią temperaturą :(
Ale mam nadzieje że Wam się podoba choc trochę! :*

Dziekuje za zajrzenie na bloga :)

PODPIS

7 komentarzy:

  1. Świetnie makijaż wymyslilas! Cudnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Bardzo estetycznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy projekt! Usta świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow Genialnie coś w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. No rewelacja ! Super pomysł i oczywiście wykonanie perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Zapraszam do udziału w zabawie Libster Blog Award. Szczegóły http://forbeautyritarota.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem ! świetny makijaż ! pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger