piątek, 15 sierpnia 2014

Todays Look - Hawaii Makeup


Hej kochani !
------------------------------


Dziś wykonałam dla Was ten makijaż.
Nazwałam go Hawaii, ponieważ po prostu z tym mi się skojarzył - z  Hawajami :)
Wiecie..wakacje, wczasy,leżing, plażing, morze, słońce piasek palmy itd. - ahhh można pomarzyć :D



ZAPRASZAM na MAKIJAŻ :)))







-------------------------------------------------
....wyobraźcie sobie, że nawet nakręciłam video tutorial tego makijażu!
ale gdy się wzięłam za montowanie itd to ręce mi opadły ;P
potrzebuje na to dużoooo czasu, cierpliwości a najważniejsze jakiegoś szybkiego przestudiowania,
 bo nie mam o tym zielonego pojęcia! 

***
 Jeżeli wiecie choć trochę na temat montażu filmowania,
na jakim programie to robić itd
 dajcie mi proszę parę wskazówek <3 plis



UZYTE KOSMETYKI


CERA
Maybelline Affinitone Light sand beige 
Kobo Podkład w kremie 401, 402
Glazel Visage kuleczki brązujące

OCZY
Makeup Geek eyeshadows Latte, Lemon Drop, Shark Bait, Vanilla Bean, Bada Bing, 
Makeup Geek pigment Insomnia, Liquid Gold
Makeup Geek Gel Liner Fame

USTA
Golden Rose  lipgloss 52
PODPIS

7 komentarzy:

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger