czwartek, 19 czerwca 2014

SWATCHE #2 - Cienie MAKEUP GEEK


you can translate this post, select the language on the right side---------->

Witam Was w drugiej części Swatch'y cudownych cieni MAKEUP GEEK






jak obiecałam tak zrobiłam,
co prawda troszkę to trwało nim się za to zabrałam 
ale najważniejsze, że Swatche juz gotowe :)




jeżeli przegapiłyście pierwszą część klik niżej

SWATCH #1

----------------------------------------------------------

w tej części cienie pięknie prezentują się w słynnej palecie ZPALETTE
również od Makeup Geek


także i ją mogę z ręką na sercu polecić !
szybciutko można ją otrzeć z osypanych cieni
magnez jest tak mocny że cienie na pewno się nie odczepią same

nie dość, że zachwyca wyglądem
to jest bardzo masywna i trwała


Mug w swoim asortymencie posiada dużo innych  ciekawych palet


klik niżej


ZPALETTE





jak już za pewne wiecie cienie można zdobyć na stronie www.makeupgeek.com
bezpośrednio TUTAJ



szczerze polecam!
uwielbiam je i  nimi najczęściej się maluję <3

moim zdaniem biją nawet najpopularniejsze marki !
warto fundnąć sobie choć nie wielkie grono tych kolorków

sami zobaczcie jak prezentuje się reszta
(aplikowane bez żadnej bazy)


-------------------------------------------

SWATCHE







































---------------------------------


no cóż tu gadać....chyba same widzicie jak się prezentują
mega pigmentacja 
piękne odcienie i barwy
nic tylko się malować, a jeżeli ich nie macie to kupować !
<3







tutaj zaproszę Was do mojej galerii MUGowej 



-------------------------------------


 mam nadziejże że podoba Wam się ta forma SWATCHY
ciągle kombinuję :P



PODPIS

2 komentarze:

  1. no super swatche jak będę miała okazje jeszcze raz zamowic zagladne do ciebie :)
    widze ze w większości się pokrywają tez mailam zrobić swatche ale widze ze u innych już sa wiec nie ebde powielac posta ;) nawet mi się nie chce haha
    A paleta faktycznie suepr mam dwie (jedna z peknietym szkiełkiem) i sa super latwo się wyginają przynajmniej otwarcie nie rpzeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger