czwartek, 14 lipca 2016

Miniaturowe Pędzle z BornPrettyStore



Przedstawiam Wam super zestaw mini  pędzelków. Eleganckie i podręczne pędzelki na każdą kieszeń. Świetnie nadadzą się w podróż w Naszej małej kosmetyczce lub torebce. Wykonane z mięciutkiego włosa, bardzo przyjemne w dotyku niczym piórka <3 W zestawie mamy pędzel do pudru, do podkładu, szeroki pędzelek do cieni, płaski syntetyczny oraz pędzelek typu kulka. Jedynie czego mi zabrakło w tym zestawie to pędzelek do rozcierania, ale jak się uprzeć to i z tymi sobie poradzimy przy blendowaniu :) Ogólne moje wrażenie oraz opinia na ich temat jest bardzo pozytywna, zachwyciły mnie swoim wyglądem, ale także ich jakość mnie nie zawiodła. Być może nie jest to zestaw do profesjonalnego makijażu, ale dla siebie do małych poprawek lub szybkiego makijażu gdzieś w podróży ten zestaw jak najbardziej polecam ! :)





  1.  Pędzel do pudru/różu/bronzera - włosie jest niesamowicie przyjemne, posłuży nam do różnych czynności w makijażu. Wielkim plusem jest to, że za każdym razem pędzel odmywa się do pierwotnej postaci, nie to co w przypadku białych pędzli Hakuro.

 
2. Pędzel do podkładu- w moim przypadku na nic się zdał  jako, że ja nie lubie nakładać podkładu tego typu pędzlami. Natomiast może posłuzyć np. do maseczek  :)



3. Pędzel płaski do cieni-  szeroki, płaski i puchaty...  w blendowaniu to on nie zajmie pierwszego miejsca, ale da się nim malować. Również jest bardzo miękki, włoski nie kłują, nie wypadają -jest ok.



4. Pędzel kuleczka do cieni - mój ulubiony malutki precyzyjny pędzelek, uwielbiam nim zaznaczać    wewnętrzny kącik.



5. Płaski pędzel do cieni/ korektora - bardzo fajny pędzelek,  lubie go do podkreślania linnii brwi.
Idealny do nakładania cieni na mokro.



To tyle na dziś, szybko i zwięźle jak zawsze.
Niedługo kolejna recenzja pędzli, które właśnie do mnie idą   :)
Jeżeli  jesteście zainteresowane pędzelkami zapraszam link niżej.

KLIK

jeśli zdecydujecie się na zakupy w sklepie bornprettystore, pamiętajcie że macie ode mnie
do wykorzystania kod rabatowy ze zniżką 10% i kompletnie darmową wysyłkę!




2 komentarze:

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger