poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Cienie do brwi Kobo Professional



Tego lata kolekcja kosmetyków KOBO Professional wzbogaciła się  o trwałe i wydajne cienie do modelowania brwi EYEBROW COLOUR
Dzięki wysokiej jakości pigmentom cienie zapewniają trwałość koloru. Dla uzyskania większej intensywności można  stosować je również na mokro. Doskonale przywierają do brwi nawet w wysokich temperaturach.
Dostępne w 4 odcieniach. 
 Cena 14,99 zł












----------------------------
CAŁA BREW POKRYTA 302 ASH



----------------------------------
BREW POKRYTA  302 ASH i  303 BRUNETTE



--------------------
ZALETY:
* dostępne w różnych odcieniach
*bardzo dobra pigmentacja kolorów
*idealnie chłodne odcienie
*aplikacja na sucho i mokro
*trwałe i wydajne
*nie osypują się
*modelując brew bardzo dobrze się rozprowadzają i cieniują
*idealnie kamuflują braki włosków
*dają naturalny efekt wykończenia
*wygodne i trwałe opakowania


----------------
WADY:
*brak pędzelka




PODPIS

4 komentarze:

  1. Mam odcień Ash i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne kolory:) Twoje makijaże są genialne<3
    zapraszam Cie do mnie na rozdanie dowolnie wybranego ciuszka:)
    moze skorzystasz:*
    miłęgo dnia!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mam ale kupię! :D jest bogata kolorystyka, a ja od zawsze miałam problem z dobraniem koloru do moich brwi.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger