czwartek, 21 sierpnia 2014

Witaj You Tube! ***Przydymione oko w kolorze *** - MOJ PIERWSZY FILMIK!



HEJ DZIEWCZYNY!


Mam ogromną przyjemność zaprosić Was do obejrzenia mojego pierwszego filmiku w życiu!
Nie spodziewajcie się niczego wielkiego, na początek nagrałam coś łatwiejszego dla mnie, bo
jeszcze nie ogarniam tego wszystkiego :P

Nie wiem też czy będę nagrywać dalej, wszystko zależy od Was dziewczyny!
bo to głównie dla Was to robię :)


------------------
Makijaż który zmalowałam :)


---------------------------
MIŁEGO OGLĄDANIA! <3















PODPIS

8 komentarzy:

  1. film mega ! Kobieto nagrywaj . podziwiam Cię że tak super obrobiłaś bo ja nie umiem i mój filmik stoi w miejscu :/ co to za pędzel którym rozcierałas? aha i jaki masz sprzęt do nagrywania ? bd wdzięczna za odp na priv :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super filmik i czekam na więcej :) a make up piękny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Film super - nagrywaj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana u Ciebie to trzeba się cały czas powtarzać! Jesteś nieziemska, a każdy makijaż zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrywaj kochana jeszcze więcej ! :) już subskrybuję więc będę na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super :) tylko kamerkę ustaw bardziej na siebie i dłużej pokazuj produkty których używasz :) trzymam kciuki i czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny debiut ! czekamy na kolejne filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cieniowanie i śliczna kreska:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger