niedziela, 26 stycznia 2014

Lampa Pierscieniowa MOJA OPINIA





PISZĘ TEGO POSTA, BO WIEM ŻE MOŻE BYĆ PRZYDATNY DLA OSÓB POSZUKUJĄCYCH OPINII O LAMPACH PIERŚCIENIOWYCH, SAMA SZUKAŁAM NOTEK NA TEN TEMAT WIĘC .....


dokonałam chyba najlepszego zakupu w tym roku ! pomijając, że dopiero co się zaczął :P
zainwestowałam sobie w lampę pierścieniową 
szykowałam sie od pół roku na nią ale wciąż był problem z kasą albo nie byłam do końca przekonana...
w końcu sieę przekonałam ;P
Już nie mogłam wytrzymać patrząc na pięknie oświetlone makijaże dziewczyn, wręcz im zazdrościłam bo mi za nic nie wychodził ten makijaż tak żywy i wyraźny na zdjęciu, nawet robiąc fotę na dworze lub przy oknie i kombinując w ustawieniach aparatu na tysiąc możliwych sposobów!!!
dzięki lampie nie musze nic zmieniać, bawić sie w obrabianie zdjęc od konrastu po gamme itd...
z ręką na sercu polecam Wam tę lampę, bo czyni cuda :)


Co do sprzętu... zapłaciłam niewielkie pieniądze jak na nią , udało mi się natrafić na okazję, w sumie zapłaciłam jakies 140zł z przesyłką ... u tego allegrowicza  
przesyłka przyszła szybciutko a lampa cała i zdrowa :)


Krótko o parametrach

  
PRODUCT MODEL: NG-28C
VOLTAGE: 230V
MAX 28W



PARE FOTEK LAMPY I OSWIETLENIA

























zdjęcie z FLESH'em  po lewej
zdjęcie z lampą pierścieniową po prawej






Tak jak widzicie różnica jest nie mała :)
Skóra jest o wiele ładniejsza, nie widać tak niedoskonałości, a co więcej oko nabiera koloru.
Dla mnie rewelacja :)
Myślę, że nawet dziewczyny które używają kompaktu powinny ją kupić
Lampa dodaje tego swojego uroku i zdjęcia wyglądają na bardziej profesjonalne.






 ZDJĘCIE Z LAMPĄ Z APARATU



ZDJĘCIE Z LAMPA PIERŚCIENIOWĄ

30 komentarzy:

  1. Też muszę taką sobie sprawić :) chociaż dysponuję na razie tylko kompaktem to i tak myślę że lepsze zdjęcia bedą mi wychodziły - mam chociaż taką nadzieję :) czekam na zdjęcia z lampą pierścieniową makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już długo się zastanawiam nad zakupem. Bardzo przydatny post, a szczególnie zdjęcia porównawcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją niedawno kupiłam :D Jestem zachwycona *_* Najlepszy zakup ever! <3 Możecie zerknąć też u mnie na blogu jaka jest różnica :) Polecam wszystkim dziewczynom! :D Przy pracy z tą lampą dzieje się magia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeszcze mam pytanie jedno, może głupie:P
    Da się tą lampę przymocować do czegoś innego niż statyw?

    OdpowiedzUsuń
  5. No wlasnie jak narazie ciągle kombinuje bo też statywu nie mam , puki co podpieram ją na aparacie hehe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny sprzęt żeby miec dwa w jednym ;) jest taki uchwyt do lamp pierścieniowych i również do aparatu :)
      http://fripers.pl/product_info.php/info/p3713_Uchwyt-do-lamp-pierscieniowych-FreePower.html

      Usuń
  6. ale fajna:) muszę kiedyś zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zbieram się do zakupu takiej lampy i z tego samego powodu na razie jej nie mam :P Dzięki za ten post, bo jak coś to będę wiedzieć jaką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post , też kombinuje ze światłem i ciągle narzekam - dałaś mi rozwiązanie na tacy :D Tylko faktycznie jak ją mocować ?? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tę lampę i jestem z niej mega zadowolona! Różnicę widać od razu! (;

    OdpowiedzUsuń
  10. Ukochany obiecał mi taką na urodziny :) też 28 W, chociaż myślałam o mocniejszej. Myślę jednak, że ta da radę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku efekt naprawdę piękny... Też przymierzam się do jej zakupu i ciągle to odkładam.

    OdpowiedzUsuń
  12. I tu jest kropka nad i. Zamawiam! Szukałam wszędzie notatek gdzie jaka co ile? No i się zdecydowałam wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam już jest u mnie!
    Ale co z tego jak nie umiem przy niej robić zdjęć :( Nie potrafię sobie dobrać odpowiednich parametrów w aparacie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. również jestem w nią zaopatrzona:D mam ten plus ze mąz fotograf więc posiadam kilka bajerów które ułatwiają życie jeśli chodzi o fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to już mam odpowiedź na swoje pytania :) koniecznie muszę upolować tę lampę :) dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też zawsze jest coś ważniejszego do kopienia, co bardziej potrzebuje w danej chwili. Doskonale cię rozumiem z tymi zdjęciami. Sama często się zniechęcam bo wyjdzie mi śliczny makijaż a na zdjęciu wyglądam jakbym miała podbite oko ;/

    140 zł to nawet nie dużo. Może na ten okres świąteczny sobie sprawię tym bardziej, że 6 grudnia mam urodziny ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamierzam kupic ja sobie na gwiazdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bez lampy pierścieniowej nie da się żyć :D nie wyobrażam sobie robienia zdjęć bez niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. różnica naprawdę spora :) zastanawiam się nad zakupem takiej lampy ale mma problem bo nie wiem jaki statyw wybrać , mogłabyś coś polecić ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A powiedz mi czy trzeba miec jakiś lepszy aparat do takiej lampy czy wystarczy teleefon lub zwykła cyfrówka

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do mnie, chętnie Wam pomogę stworzyć wasze portfolio make up.

    www.facebook.com/studioroszak

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie rozważam zakup lampy pierścieniowej, więc bardzo doceniłam ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatny wpis:) Od dawna przymierzam się do zakupu takiej lampy, bo robienie zdjęć szczególnie teraz zimą jest coraz trudniejsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kupić lepszy aparat Ale mój ma już 16mpx więc lepiej kupię lampę. Dzięki za info, jeśli jeszcze będzie to kupię tak gdzie Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A można normalnie malować klientkę przy niej bo rożnie z tm światłem bywa czy za mocno "wali po oczach ?

    OdpowiedzUsuń
  26. A czy przy tej lampie da się zrobić makijaz? Słyszałam że oślepia i ciężko wykonać przy niej cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przyzwyczajnia oczzu do światła :)
      Ja wykonuje makijaz przy dwóch takich lampach i jest ok :)

      Usuń

Copyright © 2016 Diamante Make Up , Blogger